«Es nezinu, smieties vai raudāt,» sociālajā tīklā «Facebook» raksta «airBaltic» pasažiere Evija. Viņai jau otro reizi nacionālā aviosabiedrība «airBaltic» atteica iekāpšanu lidmašīnā, paskaidrojot, ka tā ir pilna. Neiedomājami! Šoreiz sieviete no Rīgas uz Briseli grasījās lidot, izmantojot «airBaltic» dāvanu karti, kas viņai bija iedota kā kompensācija par Ziemassvētkos sagādātajām neērtībām, kad viņai pirmo reizi atteica lidojumu.

Evija, kas 29. maija pēcpusdienā gribēja no Rīgas atgriezties Briselē, kur dzīvo un strādā, nonāca «apburtajā lokā».

«Situācija ir traģikomiska. Es jau pat vairs neuztraucos,» viņa saka, otro reizi paliekot «aiz borta».

Tas viss sākās pērn Ziemassvētkos, kad viņa no Briseles gribēja lidot uz Rīgu. Savlaicīgi ieradās lidostā. Neilgi pirms iekāpšanas lidmašīnā Eviju pasauca lidostas darbinieks un sacīja, ka vietas nepietiek un viņa ar šo reisu nevarēs nokļūt Rīgā. Lidostas darbinieks lūdza Eviju doties ārā no izlidošanas zonas uz reģistrācijas zonu, kur cits darbinieks informēja par iespēju lidot uz Rīgu caur Varšavu. Viņa ilgi gaidīja, lai reģistrētos reisam. Lai pagūtu iekāpt lidmašīnā, nācās skriet. Toreiz sarunā ar TVNET «airBaltic» pārstāvis Jānis Vanags sacīja, ka aviosabiedrība atvainojas par šo situāciju un skaidros notikušā apstākļus.

Evijai aviokompānija piedāvāja kompensāciju naudā vai dāvanu kuponu lidojumam. Viņa izvēlējās otro variantu.

«Tas ir absurds. Mani atkal izsēdināja,»

saka Evija. Vēlu vakarā, atkal jau caur Varšavu, viņa ielidos Briselē. «Nāksies prasīt vēlreiz kompensāciju,» viņa saka mierīgi, bet balsī jaušams nogurums.

Pēc sazināšanās ar «airBaltic» sekos kompānijas komentārs.