Kāds sociālā tīkla «Facebook» lietotājs norādījis, ka nolicis automašīnu «Euro Park» stāvlaukumā ārpus maksas darba laikiem, taču saņēmis sodu. Uzņēmums skaidro, ka sods piespriests kontrolieres kļūmes dēļ, un norāda, ka tas tiks anulēts.

«Kad konstatēju logā ielikto čeku, turpat stāvvietā Skolas ielā 7 atradu arī meiteni no EuroPark. Jautāju viņai, kādēļ tika izrakstīts sods, uz ko viņa man atbildēja, ka neesot apmaksāta stāvvieta. Norādīju viņai uz maksas stāvvietas darba laikiem, uz ko viņa atbildēja, ka nesen strādājot un īsti nezina stāvvietas darba laikus. Teica, lai rakstu pretenziju,» raksta kāds vīrietis.

Viņš norādījis, ka par notikušo arī informējis uzņēmumu, kurā skaidrots, ka nepieciešams rakstīt pretenziju, kas arī tika izdarīts. «Pretenzijas formu aizpildīju un saņēmu atbildi, ka pretenzija tikšot izskatīta 15 darba dienu laikā. Tātad līdz 26.-27. jūnijam. Savukārt soda kvītī ir uzrakstīts, ka sods man jāsamaksā līdz 19. jūnijam. Pretējā gadījumā tiks nodots tālāk. Tātad jāmaksā ir jebkurā gadījumā, ja līdz 19. jūnijam nesaņemšu atbildi,» stāsta vīrietis.

Savukārt uzņēmumā TVNET noskaidroja, ka soda kvīts izrakstīta kontroliera kļūmes dēļ. Klientu iesniegumi tiek izskatīti rakstiskā veidā, tādēļ arī tika lūgts aizpildīt pretenzijas pieteikuma formu. Konkrētajā gadījumā klientam tiks sniegta oficiāla atbilde, ka soda kvīts ir anulēta.

«Mums ir patiesi žēl par šo nepatīkamo situāciju. Centīsimies darīt visu iespējamo, lai ne šis, ne arī kāds cits godprātīgs klients nenonāktu līdzīgā situācijā,» pauž uzņēmuma pārstāve Brigita Strazdiņa.