«Divas dienas jutos gandrīz kā varonis krievu filmā par itāļu neticamajiem piedzīvojumiem. «Pateicoties» aviokompānijai, kas sevi nepamatoti dēvē par punktuālāko, – AirBaltic,» saka jauna sieviete, kura no Rīgas plānoja nokļūt Stokholmā, lai tālāk lidotu uz Belgradu. Pirmais reiss tika atcelts. Sievietei piedāvāja lidot nākamajā dienā uz Vīni, no kurienes viņa varētu sasniegt galamērķi. Šis reiss kavējās ilgāk par pusstundu, tāpēc uz lidmašīnu, kas lidoja uz Belgradu, pasažiere nepaspēja.

Zaudēts laiks, ceļojuma plāna maiņa, pabojāti nervi. Tāds ir iepriekš rūpīgi saplānotu lidojumu rezultāts.

«10 minūtes pirms iekāpšanas tika paziņots par reisa atcelšanu.»

Pieļauju, ka aviokompānijai vienalga, ka man galamērķī jānokļūst noteiktā dienā,

saka sieviete. Lidsabiedrība AirBaltic TVNET skaidro, ka reiss no Rīgas uz Stokholmu tika atcelts tehnisku iemeslu dēļ.

«Diemžēl nebija iespējas vakara reisu izpildīt ar rezerves lidmašīnu. Visiem pasažieriem tika piedāvātas ceļojumu alternatīvas, lai pēc iespējas ātrāk nokļūtu plānotajā galamērķī,» skaidro AirBaltic Korporatīvās komunikācijas vadītāja Alise Briede.

«Konkrētajā gadījumā pasažiere, kura bija plānojusi lidot no Rīgas uz Belgradu, tika pārreģistrēta uz lidojumu nākamajā dienā ar pārsēšanos Vīnē. Lidmašīna, kas tika plānota Vīnes reisa izpildīšanai, diemžēl ieradās novēloti no iepriekšējā lidojuma, līdz ar to reiss kavējās par 32 minūtēm.»

Tātad nekas nebija atrisinājies un cerības nokļūt Belgradā saruka. Pasažiere stāsta, ka Vīnē lidmašīna ieradās 40 minūtes vēlāk.

«Skrienot cauri visai lidostai ātrāk nekā ikrīta krosiņā pa rajonu un bez botām, izejot cauri jaunai pasu un drošības kontrolei, man neizdevās...»

AirBaltic skaidro, ka no Vīnes pasažierei nodrošināts sadarbības partnera, kompānijas Austrian Airlines reiss uz Belgradu. Tikmēr sieviete visiem iesaka simts reizes padomāt, «pirms izmantojat šīs «punktuālākās» aviosabiedrības pakalpojumus».