Ātrās ēdināšanas uzņēmums «Burger King» atvainojies par reklāmu, kurā mudināja Krievijas sievietes palikt stāvoklī no futbola zvaigznēm, tādējādi nodrošinot Krievijas futbolam labus gēnus nākotnē.

«Burger King» Krievijas sociālajā tīklā «VKontakte» bija izvietojusi reklāmu, solot sievietēm, kuras paliktu stāvoklī no ārzemju futbola zvaigznes, trīs miljonus rubļu (40 000 eiro), kā arī uz mūžu par brīvu saņemt «Whopper» burgeru.

««Burger King», kā sociāli atbildīga kompānija, piedāvā atlīdzību sievietēm, kas paliks stāvoklī no futbola zvaigznēm. Katra sieviete saņems trīs miljonus rubļu un mūža piegādi «Whopper» burgeriem. Sievietes, kas iegūs labākos futbola gēnus, nodrošinās Krievijai veiksmi nākamajās paaudzēs. Uz priekšu, mēs jums ticam!» bija rakstīts reklāmā, izsaucot sašutumu Krievijas un citvalstu medijos.

Kompānija atvainojusies par savu rīcību, norādot, ka reklāma bijusi aizskaroša, taču skaidroja, ka tas bijis domāts kā joks, reaģējot uz iepriekš izskanējušo informāciju, ka augsta ranga Krievijas amatpersona aicina krievu sievietes neielaisties intīmos sakaros ar ārzemniekiem.

Jau ziņots, ka Krievijas parlamentārās ģimeņu, bērnu un sieviešu lietu komisijas vadītāja Tamāra Pletņova intervijā radiostacijai «Govorit Moskva» sacīja, ka krievu sievietēm nevajadzētu turnīra laikā piekopt intīmus sakarus ar ārzemniekiem, jo īpaši, ja tie ir citas rases.

Viņa skaidroja, ka Krievijai šajā ziņā jau ir bēdīga pieredze, kad pēc 1980.gada Maskavas olimpiskajām spēlēm dzima daudz melnādainu bērnu, kurus mātēm pēc tam nācās audzināt vienām pašām.

«Lielākie cietēji ir šie bērni. Labi, ja intīmie sakari ir starp vienas rases pārstāvjiem, bet citādāk pēc tam ir problēmas,» skaidroja amatpersona. «Mēs varam savu nākamo paaudzi dzemdēt paši, bez citu palīdzības. Es priecātos, ja mūsu valstī cilvēki precētos mīlestības vārdā. Tautībai nav nozīmes, ja vien tie ir Krievijas pilsoņi.»