Facebook paziņo par ļoti nozīmīgiem uzlabojumiem Facebook reklāmu un lapu pārskatāmībā. Plašākas informācijas sniegšana cilvēkiem par ikvienu organizāciju un to izvietotajām reklāmām, palielinās reklāmdevēju atbildību, kā arī palīdzēs samazināt to ļaunprātīgu izmantošanu Facebook platformā.

Galvenie jaunievedumi ir:

• Aktīvo reklāmu pārskatīšana: Tagad lietotāji varēs aplūkot dažādu Facebook lapu reklāmas Facebook, Instagram, Messenger platformās, kā arī partneru vietnēs, pat tad, ja tās netiek rādītas tieši konkrētajam lietotājam. Autorizējoties Facebook platformā, būs iespējams apmeklēt jebkuru lapu un atlasīt «Informāciju un Reklāmas» (Info and Ads). Šajā sadaļā lietotāji varēs redzēt izveidotās reklāmas ziņas, kā arī būs iespējams atzīmēt aizdomīgas reklāmas, izvēloties norādīto iespēju «Ziņot par reklāmu» (Report ad).

• Plašāka informācija par Facebook lapām: Tagad lietotāji varēs uzzināt arī plašāku informāciju par lapām, pat tad, ja tās neizvieto reklāmas. Piemēram, lietotāji varēs aplūkot visas lapu veiktās nosaukuma izmaiņas un lapu izveidošanas datumus. Nākamo nedēļu laikā tiks pievienota vēl plašāka informācija par Facebook lapām un to darbībām.

«Lielāko daļu no Facebook reklāmām izvieto leģitīmas organizācijas - neatkarīgi no tā, vai tas ir mazs uzņēmums, kas meklē jaunus klientus, interešu grupa, kura cenšas piesaistīt līdzekļus, vai politiķis, kurš kandidē uz jaunu amatu. Tomēr Facebook ir novērojis, ka daži indivīdi vai uzņēmumi Facebook produktus izmanto arī negodīgiem nolūkiem. Šie soļi ir tikai sākums, jo mēs vienmēr meklējam dažādus veidus kā uzlabot mūsu sniegtos pakalpojumus. Palielinot izvietoto reklāmu caurskatāmību un atspoguļojot lapas, kuras tās ievieto, mēs palīdzēsim izvairīties no reklāmu ļaunprātīgas izmantošanas, kā arī nodrošināsim to, ka indivīdi, kuri reklāmas izmanto negodīgos nolūkos, tiks saukti pie atbildības,» saka Robs Leterns (Rob Leathern), Facebook Produktu pārvaldības direktors.