Miegainība ne tikai no rītiem vai vēlos vakaros, bet arī dienas vidū? Nespēks un nogurums? Šķiet nebūsi vienīgais, kuru pārņēmis pavasara nogurums, kas ir pavisam dabīgi šajā laikā. Tomēr nelaižam visu pašplūsmā un palīdzam sev atgūt enerģiju. «Ievas Padomu Avīze» dalās ar padomiem, kā atbrīvoties no pavasara noguruma.

1. Sāc ar loga atvēršanu no rīta un svaiga gaisa ielaišanu istabā. Izstaipies un dažas minūtes pavingro.

2. Stāsti par ierīvēšanos ar dvieli nav māns. Pēc katras dušas nedaudz parīvē savu ķermeni, šādi uzlabojot asinsriti.

3. Arī par brokastu svarīgumu nav melots. Ēd tās laikā no septiņiem līdz vienpadsmitiem, bet ieteicams siltu ēdienu.

4. Ja iespējams, visur, kur vari, ej kājām. Ļoti ieteicama būtu īsa pastaiga no rīta, pirms darba.

5. Lai arī kur atrastos – darbā, mājās vai ciemos, bet dienas gaismā ik pa laikam paskaties pa atvērtu logu – smelies pozitīvu iedvesmu no dabas zaļošanas un plaukšanas.

6. Iespējams, nebūsi iedomājies, bet enerģiju vari smelties arī, ēdot pumpurus – upeņu, kas ir labs C vitamīna avots, un arī liepu pumpurus.

7. Kafiju mēģini aizstāt ar veselīgo un uzmundrinošo matcha tēju.

8. Ja dienas laikā pārņem nespēks, tad atrodi iespēju pagulēt nelielu diendusu.

9. Papildu slogu organismam rada maltītes, kas ēstas pēc astoņiem vakarā, tāpēc labāk pavakariņot līdz astoņiem.

10. Ķeries pie pavasara mājas tīrīšanas – izmet visu lieko, atbrīvojies arī no kaltētiem ziediem, izkusties, nomazgājot logus.