Ja Kannu kinofestivālā uzvarētājiem tiek dalīti zelta palmas zari, tad starptautiskajā reklāmas festivālā «Cannes Lions» uzvarētājiem tiek zelta, sudraba un bronzas lauvas, lai gan šīs godalgas pēc nozīmes vairāk tiek pielīdzinātas Oskara statuetēm. Nu jau savas lauvas saņēmuši teju visi šīgada festivāla uzvarētāji, kuru vidū ir arī Latvijā pārstāvētas aģentūras.

Lauvas Kannās tiek dalītas ik gadu, noskaidrojot Grand Prix, zelta, sudraba un bronzas ieguvējus katrā kategorijā - šogad kopumā tās bija divdesmit astoņas kategorijas.

FOTO: Publicitātes foto

Uzvarētāju rindās ir gan pasaules slavu guvuši reklāmas magnāti, kuru vārdi pie mums nav tik labi pazīstami, kā arī aģentūras, kas jau gadiem pārstāvētas Latvijas reklāmas tirgū. Laurus plūca tādi mums zināmi vārdi kā aģentūru tīkls «Ogilvy» (Honkongas, Čikāgas, Bangkokas, Keiptaunas aģentūras), «DDB» (Diseldorfas, Berlīnes Parīzes aģentūras), «McCann» (Ņujorkas, Birmingemas un Londonas filiāles) un«TBWA\RAAD»(Dubaija).

FOTO: Publicitātes foto

Starp Grand Prix ieguvējiem bija arī «Comedy Central New York», kuri radījuši Donalda Trampa tvītu bibibliotēku, «Cossette Toronto»- par McDonald’s šosejas norādēm, «AMVBBDO London» - par sociālo projektu «Trash Isles» (Atkritumu sala), «Africa Sao Paolo» – par Budweiser kampaņu «TagWords» u.c.

Latviešu delegācijas uzmanību izpelnījās tieši kategorijas «Industry Craft Lions» Grand Prix ieguvēji - aģentūra «Ogilvy Chicago» ar kampaņu «First Steps Campaign: Ali», kuri arī neatteica inbox.lv meitenēm kopbildi un uz Kannu leģendārajām kāpnēm ļāva apskatīt un aptaustīt pašu prestižāko lauvu, kādu iespējams saņemt Kannās.

FOTO: Publicitātes foto

Tikmēr Franču Rivjērā pilnā sparā turpinās dažādu slavenību lekcijas un jautras ballītes, par kurām vēsta populārākie mediji visā pasaulē. Kannās šobrīd iespējams satikt gan slavenus aktierus, gan TV personības – tai skaitā daiļo Kardašjanu klana pārstāvi Kailiju Dženeri, kuras slavenā māsa Kima Kardašjana ar savu lekciju uzstājusies kādā no aizgājušo gadu festivāliem.

Jau piekto gadu Cannes Lions radošā festivāla oficiālie pārstāvji Latvijā ir pašmāju daudzfunkcionālais interneta portāls Inbox.lv. Šogad Inbox.lv ir arī ģenerālsponsors, kas nodrošina Latvijas talantu piedalīšanos konkursā, kā arī to uzturēšanos konkursa laikā.