Turpinās latviešu reklāmistu piedzīvojumi Franču Rivjērā, proti, starptautiskais reklāmas festivāls «Cannes Lions 2018» uzņem apgriezienus un sagaida ierodamies arvien smalkākus viesus.

Kā jau īstiem reklāmas magnātiem pieklājas, Kannās savas lepnās jahtas iestūrējuši pasaules vadošo reklāmas aģentūru pārstāvji. Viņu vidū ir visas lielākās pasaules aģentūras, tai skaitā arī «Adell Saatchi&Saatchi», «DDB», «Ogilvy», «McCann», kuru pārstāvniecības atrodas arī Latvijā. Tāpat Kannu jahtu piestātnē drūzmējas ietekmīgākie klienti, kuru produktu un pakalpojumu reklāmas pazīstamas visā pasaulē – Youtube, Spotify, Burger King, Loreal u.c., kā arī turpina ierasties dažādas mūzikas un kino zvaigznes.

FOTO: Publicitātes foto

Šajā grandiozo notikumu virpulī Latvijas digitālā komanda – Rihards Gromuls un Māris Antons - jau saņēmuši darba uzdevumu «Young Lions» radošajam konkursam, kas notiek festivāla ietvaros. Puiši pierādīs sevi, stājoties pretī citiem pasaules jaunajiem reklāmas ģēnijiem, bet, kā viņiem veicies, uzzināsim jau pavisam drīz.

FOTO: Publicitātes foto

Atgādinām, ka šis ir jau sešdesmit piektais starptautiskais Kannu radošuma festivāls pēc kārtas un ik gadu pulcē pasaules lielākos prātus reklāmas, mārketinga un dizaina jomā. Līdzās lieliskai atpūtai ballītēs Holivudas stilā, notiek arī vispasaules spilgtāko reklāmas kampaņu apbalvošana un jauno reklāmistu konkurss, kurā pāris dienu laikā tiek radīti jauni reklāmas šedevri.

Jau piekto gadu Cannes Lions radošā festivāla oficiālie pārstāvji Latvijā ir pašmāju daudzfunkcionālais interneta portāls Inbox.lv, kas nodrošina Latvijas talantu piedalīšanos konkursā, kā arī to uzturēšanos konkursa laikā.