Lielākā daļa jeb 80% iedzīvotāju vismaz reizi pusgadā iepērkas internetā, liecina sūtījumu pakalpojumu sniedzēja SIA «Omniva» veiktā aptauja.

Internetā gandrīz vienlīdz aktīvi iepērkas gan Rīgā dzīvojošie, gan lauku iedzīvotāji - attiecīgi 81% un 79% iedzīvotāji.

Ne mazāk būtisks ir aktīvo pircēju rādītājs, proti, aptaujājot dažādas vecuma grupas, secināts, ka vecumā no 18 līdz 59 gadiem pircēji izmanto e-komercijas priekšrocības gandrīz vienlīdz aktīvi, turklāt aktīvāk iepērkas tieši vīrieši.

«Omniva» veiktajā aptaujā, kas sadarbībā ar aģentūru «OMD Latvia» veikta interneta vidē, piedalījās 725 respondenti no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Aptauja veikta šī gada martā.

Kā ziņots, «Omniva» apgrozījums Latvijā pērn bija 4,01 miljons eiro, kas ir par 58% vairāk nekā 2016.gadā. Savukārt uzņēmuma peļņa 2017.gadā pretēji zaudējumiem gadu iepriekš bija 166 004 eiro.

«Omniva» grupas kopējie ieguldījumi pērn sasniedza 3,67 miljonus eiro. Lielākā daļa ieguldījumu veikti transporta, pakomātu, aprīkojuma un programmatūras nodrošināšanā.

«Omniva» apgrozījums 2016.gadā bija 2,539 miljoni eiro, bet zaudējumi - 34 476 eiro.

SIA «Omniva» dibināta 2012.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2945 eiro. Uzņēmums pieder Igaunijas pasta kompānijai «Eesti Post».

«Omniva» nodrošina sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus. Patlaban «Omniva» tīklā Latvijā ir 116 pakomāti, kas izvietoti 57 apdzīvotās vietās.