VSIA «Latvijas Televīzija» pagājušajā gadā strādāja ar 18,322 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,7% vairāk nekā 2016. gadā, bet tās zaudējumi zaudējumi pieauga līdz 233 056 eiro, liecina «Firmas.lv» informācija.

Gada pārskata vadības ziņojumā uzsvērts, ka, veicot gada pārskatā atspoguļoto finanšu rezultātu analīzi un interpretāciju, būtiski ņemt vērā, ka Latvijas Televīzijas darbības pamatuzdevums nav peļņas rādītāju maksimizēšana. Pēc Latvijas Televīzijas vadības vēstītā, sekmīgi konkurējot reklāmas, telpu īres un citu komercpakalpojumu tirgū, televīzija spēja rast papildu finansējumu, kas stiprināja finanšu stabilitāti un vairoja iespējas veikt ieguldījumus ilgtermiņa attīstības projektos.

Vadības ziņojumā skaidrots, ka, pateicoties konkurētspējai reklāmas tirgu, Latvijas Televīzija nodrošināja būtisku reklāmas laika pārdošanas ieņēmumu pieaugumu, kā arī, palielinoties valsts dotācijas apmēram, pērn pieauga ar satura ražošanas izmaksām saistītie izdevumi. Tajā pašā laikā pārdošanas izmaksas samazinājās, taču pieauga administrācijas izdevumi, kas saistīti ar biedru naudas maksājumu kāpumu un datortehnikas uzturēšanas izmaksu pieaugumu.

2017. gadā izaicinājums bijis jaunākās auditorijas, kas vairāk patērē internetā atrodamo saturu, uzrunāšana ar lineārās televīzijas starpniecību. Pieaugot interesei par «video on demand» jeb video pēc pieprasījuma pakalpojumu, samazinājās lineārās televīzijas skatīšanās Latvijā un Eiropā. Tāpat būtiskas pārmaiņas veicināja pieprasījums pēc augstākiem tehnoloģiju risinājumiem un televīzijas satura kvalitātes standartiem.

Latvijas Televīzijas vadība atzīmē, ka nākotnē galvenā prioritāte būs satura ražošana. Pastiprinātu uzmanību veltīs informatīvi analītiskajiem raidījumiem un dokumentālā žanra attīstībai, kā arī pilnveidos satura kvalitātes uzraudzību un vērsīs uzmanību komunikācijai ar skatītājiem, jo īpaši ar krievvalodīgo auditoriju. Vadības ziņojumā teikts, ka televīzija uzņemas uzrunāt arī tautiešus ārpus Latvijas, stiprināt komunikāciju ar jaunāku auditoriju interneta platformās un ar sociālo tīklu starpniecību. Kā arī uzlabos redakcionālo sadarbību ar Latvijas Radio un «Lsm.lv», attīstīs multimediālu saturu, iesaistīsies Eiropas sabiedrisko mediju vidē un īstenos nozīmīgus sabiedrības projektus.

2016. gadā Latvijas Televīzija strādāja ar 17,672 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,01% vairāk nekā gadu iepriekš, bet zaudējumi samazinājās vairākkārt un bija 7447 eiro.

Latvijas Televīzija dibināta 1992. gada jūnijā, un tās pamatkapitāls ir 4,837 miljoni eiro.

Latvijas Televīzijas pamatdarbība ir sabiedriskā elektroniskā plašsaziņas līdzekļa funkcija, kas veikta saistībā ar sabiedrisko pasūtījumu, sabiedrības interesēs un tās vajadzībām, veidojot plašu un daudzveidīgu programmu klāstu divos televīzijas kanālos LTV1 un LTV7, interneta portālā «Lsm.lv», kā arī sociālos tīklos.