Ātrās ēdināšanas uzņēmums «McDonald's» turpmākajos trijos gados Latvijā tīkla attīstībā plāno investēt četrus miljonus eiro, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijā.

Vienlaikus kopumā Baltijas valstīs tīkla attīstībā 2017.- 2019.gadā «McDonald's» paredzējis investēt vairāk nekā 14 miljonus eiro. Līdz 2019. gada beigām «McDonald's» iecerējis paplašināt ātrās ēdināšanas tīklu Baltijā līdz 39 restorāniem.

Kompānijā norādīja, ka «McDonald's» kopējais tirdzniecības apmērs pērn Latvijā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 3,3% un sasniedzis 19,3 miljonus eiro. 2016.gadā «McDonald's» tīkla attīstībā Latvijā investēti gandrīz 700 000 eiro, tāpat pērn turpinājās jaunās digitālās platformas attīstīšana un turpinājās restorānu aprīkošana ar pašapkalpošanās kioskiem.

«Pagājušais gads mums bija ļoti veiksmīgs un motivējošs. Savos restorānos esam ieviesuši jaunu konceptu un vairākus digitālus jauninājumus, un redzam, ka mūsu viesi šīs inovācijas novērtē. (..) Tirdzniecības apmēra un jaunu restorānu skaita pieaugums mums ļāvis stiprināt nozares līdera pozīcijas ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijas reģionā,» sacīja kompānijas ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis.

Kompānijā informēja, ka «McDonald's» strādā pie jaunu «premium» kvalitātes burgeru sērijas, kā arī tiek apsvērta iespēja ieviest apkalpošanu pie galdiņiem. Plānots, ka līdz 2017.gada beigām gandrīz visi «McDonald's» restorāni Latvijā būs rekonstruēti atbilstoši jaunajam konceptam un aprīkoti ar pašapkalpošanās kioskiem.

«McDonald's» darbību Latvijā sāka 1994.gadā, atverot ēstuvi Vecrīgā. «McDonald's» patlaban ir 12 ēstuves Latvijā, kurus vidēji gadā apmeklē 10 miljoni viesu. Latvijā «McDonald's» pārvalda SIA «Premier Restaurants Latvia», kas pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai «Premier Capital B.V.». Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4 237 289 eiro.