Skaidrs, ka pasaulē nepastāv nulles kaloriju pārtika, taču ir daudz produktus, kurus vari ēst, cik vien vēlies, neuztraucoties par svara pieaugumu!

Kā apgalvo dietoloģe Lisa Junga, šādus pārtikas produktus iedala divās kategorijās: svaigi augļi un ogas vai dārzeņi. Tiem ir maz kaloriju un tie sastāv pārsvarā no ūdens (līdz pat 95%, piemēram, selerijas). Tiem ir daudz šķiedrvielu, kas palīdzēs jums ātri vien sajust sātu.

Lai gan šajos augļos un dārzeņos nav daudz olbaltumvielu, tajos ir daudz vitamīnu, antioksidantu u.c. uzturvielu, kuras sniedz daudz labumu jūsu veselībai.

Atceries, ka augļi zaudē daudz antioksidantu piecu līdz septiņu dienu laikā pēc to novākšanas.

13 ēdieni, kurus varat ēst bez ierobežojumiem

  • Selerijas
  • Kalē kāposti
  • Mellenes
  • Gurķi
  • Tomāti
  • Greipfrūti
  • Brokoļi
  • Melones
  • Ziedkāposti
  • Kazenes
  • Lapu salāti
  • Apelsīni
  • Zemenes