Cīņa pret diskrimināciju pēc dzimuma, no vienas puses, ļāva sievietei justies daudz brīvākai un neatkarīgākai, bet rezultātā arī sievietes attiecības ar vīriešiem kļuva pavisam citādākas. Mūsdienās jau visbiežāk sievietes ir atbildīgas par visu ģimeni, audzina bērnus un veido karjeru. Noslogojot sevi ar darbu, sieviete spēj ļoti augstu tikt un nes ļoti lielus labumus kompānijai, kurā strādā, jo viņu kopš dzimšanas pasaule ir apdāvinājusi ar lielu enerģijas apjomu. Toties pilnībā atdodoties darbam, sieviete var zaudēt savu sievišķību, kontaktu ar savu iekšējo būtību, ar savu dvēseli. Rezultātā tas noved līdz problēmām ar veselību.

Sieviešu jogas trenere Olga Āboliņa: «Šobrīd laiks mainās, tas ir kļuvis vairāk materiāls, kur sieviete ir daudz brīvāka. Tai pašā laikā tas neļauj sievietei paust savu sievišķību – tai trūkst lauka, kurā varētu sevi realizēt kā sieviete.»

Savulaik Olga daudz strādāja kā profesionāla sportiste un ilgus gadus aktīvi nodarbojās ar vieglatlētiku. Vienā brīdī, kad Olga saprata, ka viņai ir ļoti nopietnas problēmas ar veselību, viņai nācās meklēt risinājumus, lai situāciju labotu. Tā vienā dienā viņa satika ārstu, kas nodarbojās ar netradicionālo medicīnu un kurš, uzklausot Olgu par viņas problēmām, atbildēja tikai vienu: «Tev vajag nodarboties ar jogu, un visas tavas problēmas pazudīs!» Olga: «Viņš man pateica šo frāzi, un manā dzīvē sāka kaut kas mainīties.» Un tiešam, respektējot doto padomu, kopš tiem laikiem daudz kas ir mainījies Olgas dzīvē un arī veselībā. Viņa jūtas pilnīgi vesela, kā arī viņas sievišķā sfēra tikai zied un plaukst.

Bērna piedzimšana ir skaists notikums ikvienā ģimenē, un sievietei tā radīšanā ir īpaša loma. Pēc dzemdībām grūtniecības laika pārdzīvojumi nomainās ar ikdienas problēmu risinājumu meklēšanu, kur svarīgi ir atcerēties arī laika veltīšanu sev. Katrai sievietei pēc dzemdībām iegurņa lejasdaļa kļuvusi ļoti vāja, muskuļi novājināti, tāpēc, lai saglabātu veselību, sievietei ir nedaudz jāpiepūlas un jāpastrādā ar savu ķermeni.

4-5 mēnešu laikā attīstīt sev ļoti stiprus intīmos muskuļus

Tāpēc pastāv speciālas pēcdzemdību programmas, kā paaugstināt muskuļu tonusu šajā ķermeņa daļā. Šobrīd Eiropā parādās ļoti populārs

veids, kā sievietei saglabāt savu sievišķo veselību, – intīmo muskuļu trenēšana.

Labs piemērs tam ir Spānija, jo šajā valstī pastāv vesela atveseļošanas sistēma.

Kā no savas profesionālās pieredzes stāsta Spānijas ārste Jeļena Marija Kintero, viņai uz nodaļu nāca kāda sieviete, kurai bija ļoti lielas problēmas ar urīna nesaturēšanu, kas lika viņai visu laiku valkāt lielās paketes. Šai sievietei bija četri bērni, viņa bija mājsaimniece, visu darīja pati, gan nēsājot bērnus, gan ejot uz veikalu, gan strādājot pa māju. «Šai sievietei bija ļoti grūti, jo viņai pietika kaut nedaudz pasmieties vai piecelties kājās un «notika negadījums». Tādēļ šī sieviete ļoti pārdzīvoja, jo nevarēja pat normāli cilvēkos iziet vai aiziet kaut kur ar draudzenēm,» stāsta Jeļena.

Šī sieviete, katru dienu regulāri veicot Kegela vingrinājumus, kas viņai nebija tik grūti, 4-5 mēnešu laikā attīstīja sev ļoti stiprus intīmos muskuļus un kļuva par ļoti laimīgu sievieti.

Kas ir Kegela vingrinājumi?

Kegela vingrinājumi atjauno starpenes muskulatūras balsta funkcijas, iegurņa lejasdaļas iekšējo orgānu pareizo novietojumu, kā arī palīdz atjaunot urīna kontroli. Vispirms mēģiniet sasprindzināt starpenes muskuļus kopā ar taisnās zarnas muskulatūru. Kad tas ir paveikts vairākas reizes, var vingrināties sasprindzināt muskuļus uz kādām 4-5 sekundēm, pēc tam atslābinot, – un tā vairākas reizes. Vēlāk, kad jūtat, ka varat noturēt intīmos muskuļus, tie jāsasprindzina uz kādām 10 sekundēm. Vēlams

veikt šos vingrinājumus vismaz 5-10 minūtes katru dienu,

un rezultāts neliks sevi ilgi gaidīt.

Papildus minētājam, kā arī harmonijas meklēšanā var apmeklēt sieviešu jogu vai sākt dejot vēderdejas, jo tas ne tikai uzlabo sievietes labsajūtu, bet arī veicina sievietes iekšējo muskuļu darbības uzlabošanu. Ņemot vērā, ka intīmo muskuļu vingrinājumi paši par sevi iedarbojas uz organismu lēni, tie būtu jāsavieno ar jogu un vēderdejām – tad arī intīmo muskuļu trenēšanas efekts uz sievietes iekšējo būtību būs dziļāks.