Vibrācijas, kas ķermenī sapurina ik katru šūnu, troksnis, kurš dzirdi noteikti neuzlabo, un paātrinājums, kādu nenodrošina neviens cits transportlīdzeklis pasaulē. Tas ir tas, ko sagatavošanās procesā un dažas sekundes ilgajā braucienā pēc starta pa taisni, jūt Top Fuel klases dragreisa braucējs.

Skatīties video
Iejūties Top Fuel dragreisa braucēja lomā

Ja video nelīdz iejusties, tad Top Fuel dragreisa bolīdu tehniskie raksturlielumi varbūt palīdzēs. Šie sacīkšu spēkrati ir vispārākās mašīnas. Tās apgādātas ar kompresormotoru, kura darba tilpums nedrīkst pārsniegt 8,2 litrus, un jauda dažkārt sasniedz 10 000 zirgspēkus. Dzinēja darbināšanai netiek izmantots benzīns, bet gan nitrometāns, kurš nodrošina divas līdz trīs reizes lielāku jaudu nekā tad, ja tiktu lietots parasts benzīns. Dragstera veiktspēju lieliski raksturo tā paātrinājuma un maksimālā ātruma rādītāji. Proti, līdz 100 jūdzēm jeb 160 kilometriem stundā šīs klases sacīkšu bolīdi spēj paātrināties mazāk nekā sekundē, bet to ātrums finiša līnijas šķērsošanas brīdī pat var pārsniegt 500 kilometrus stundā.