Iemesls, kādēļ amerikāņu mašīnas neviens vairs nepērk, ir tas, ka viņi ir aizmirsuši, kā dizainēt, veidot «amerikāņu sapni». Vairs nav svarīgi, vai tu pērc mašīnu šodien vai pēc sešiem mēnešiem. Tas tāpēc, ka tās vairs nav glītas. Tas ir iemesls, kādēļ Amerikas auto industrija ir grūtībās - tai nav ne dizaina, ne vēlēšanās. Tā savulaik izteicies slavenais modes nama Chanel radošais direktors Karls Lāgerfelds.

Par franču mašīnām 84 gadus vecais dizaina speciālists nav izteicies glaimojošāk.

«Kurš pērk franču mašīnas? Es ne,» - tā Lāgerfelds.

Tomēr kopumā jāsaka, ka Lāgerfelda attiecības ar automobiļiem ir visai vēsas, un tam ir visai pamatots iemesls.

7 Foto
Karls Lāgerfelds - pasažieris

«Man bija divas šausmīgas avārijas. Viena ar Jaguar un otra ar Mercedes-Benz. Es iemigu divas reizes. Nebiju labs autovadītājs.»

Tā Lāgerfelda teikto citē interneta vietne www.vanityfair.com.

Pie stūres modes guru un fotogrāfijas entuziasts vairs nesēžas, taču tas nenozīmē, ka viņš ir atteicies no auto.

Tieši otrādi. Pēc Lāgerfelda pasūtījuma

BMW savulaik uzbūvēja īpašu 750Li, bet tagad sirmais kungs biežāk manāms braucam ar Rolls-Royce.

Tiesa gan, priekšējā vai aizmugurējā pasažiera sēdeklī. Un, kā redzams fotogrāfijās, arī vienā otrā paša peltā amerikāņu mašīnā.

FOTO: Vida Press