Komentāri

(9)
h

hydralv

!
Aerodinamika jau pilnībā sāk izpausties tikai pie 100km/h+ un to pierādīja šī superjaudīgā kaste uz riteņiem, kuras sākotnējais paātrinājums bija fantastisks, bet tālāk ar ātruma palielināšanu gāja pašvaki un muskuļvāģis jau tuvojās.
E

Elvijs Lasis

!
Līdz 100 km/h faktiski visu izteiks jauda, kārba, riepu saķere utml. lietas ("tīrie taisnes likumi"), virsbūves faktiski vispār var nebūt. Tā kā gaisa pretestība ir ātrums 3.pakāpē, tad 2-kāršojot ātrumu, gaisa pretestība palielinās 8 reizes. Un tad jau sākas jautājumi kā ar šo gaisa pretestību tikt galā - veidot virsbūvi ar zemāku Cx (gaisa pretestības) koeficientu, reizē efektīvi izmantojot "gaisa plūsmu" (faktiski auto traukšanos cauri gaisam), lai panāktu piespiedējspēku. F1 varbūt var izbraukt ļoti ātri asus pagriezienus (šogad krietni virs 5G pārslodzei līkumos), bet gaisa pretestības koeficients ir ~3 reizes lielāks par vairumu vieglo auto - uz 300 km/h atlaižot gāzi, bremzēšanās ātrums no gaisa pretestības vien ir lielāks nekā ielas auto bremzējot ar "pilnām bremzēm".
E

Elmars

!
Riktiiga jauda, super !!!!
m

mariusas bergzas

!
Es esmu skatijies video kur sacenshas 2 brauceji ar skuteriem, pienjemu ka skuteri vienadi, uzvareja tas braucejs kuram bija pieguljosh aerodinamisks terps
m

mariusas bergzas

!
Tur tachu tikai ieskrejiens redzams, kur visa distance?
J

Jānis B

!
Protams, ka ir nozīme. Vienkārši konkrētais materiāls ir un pievienotais komentārs ir stulbs. Noliec blakus 2 pilnīgi nevienlīdzīgus auto blakus un tad brīnies, kā tad tā? Tam tjūnetajam aparātam tak noteikti vairākas reizes lielāka jauda, protams, ka viņš uzvarēs. Ja abiem būtu identiski dzinēji ar identisku jaudu, tad rezultāts būtu pilnīgi pretējs.
J

Jānis B

!
Tveru, bet apgalvojums kā tāds ir stulbs. Aeirodinamika uzlabo efektivitāti - mazāka gaisa pretestība, mazāk enerģijas vajadzīgas, lai tiktu uz priekšu, kas ir labi. nu bugati nebrauktu ar to ātrumu, kā brauc, ja būtu ford transit virsbūve... Tik pat labi var nolikt blakus kravas auto un velosipēdu un pateikt, ka masai nav nozīmes, visu izšķir jauda. Nu taču divas nesalīdzināmas lietas...
d

dullis2

!
to CheGeuara - Svarīga ir masas un jaudas attiecība. tavam 750zs Volvo pret 75zs moci nebūtu vispār nekādu izredžu. Un konkrētajā video viens jau aizrullēja, kamēr otrs vēl kuli kasija
H

Harmenss

!
riktīgs dampis ! :)))
Atvainojiet, komentēšanas iespēja nav pieejama.