Šis superretais Porsche 911 Carrera RSR ir tik nevainīgs, cik nevainīgs vien var būt auto. Tas pat ne reizi nav mazgāts, tādēļ tiks izsolīts par astronomisku naudas summu, kas, pēc ekspertu aplēsēm, var sasniegt 1,85 miljonus sterliņu mārciņu jeb 2,15 miljonus eiro.

Viens no 51 Porsche 911 Carrera RSR automobiļiem, kas

pirms 24 gadiem izbrauca no rūpnīcas, bet kopš tā laika nav lietots,

drīzumā nonāks izsolē. Paredzams, ka mašīnas gala cena sasniegs 2,15 miljonus eiro, raksta www.rexfeatures.com.

Automašīnu savulaik iegādājies kāds kolekcionārs, kuram to vairāk paticis aplūkot no attāluma, nevis sēsties iekšā un pašam braukt. Tas arī ir skaidrojums, kādēļ sudrabotais Porsche ir tik labā stāvoklī. Faktiski

īpašnieks vēlējies, cik vien ilgi iespējams, automobili saglabāt oriģinālajā izskatā, tādēļ to pat nav mazgājis.

Konkrēto Porsche izsolīs izsoļu nams RM Sotheby's.

Atšķirībā no citiem 911 RSR, konkrētais auto ir ar

grezni iztapsētu salonu, kurā absolūti dominējošā ir sarkanā krāsa,

proti, koši sarkani ir ne tikai sporta sēdekļi, bet arī stūre, tās kolonna, priekšējais panelis, viduskonsole, ātrumpārslēgs, tepiķīši un arī salonā ieskrūvētais cauruļu drošības karkass.

10 Foto
1993.gada Porsche 911 Carrera RSR

Porsche 911 Carrera RSR ir apgādāts ar 3,8 litru bokserdzinēju, kurš attīsta 375 ZS. Tā kā automobilim ir «izravēts» viss liekais un svars samazināts līdz minimumam, sprints līdz 60 jūdzēm jeb 96 kilometriem stundā ilgst tikai 3,7 sekundes.

To gan līdzšinējais īpašnieks nav pārbaudījis, jo

odometrs vispār rāda tikai 10 kilometru nobraukumu;

tātad, ja vien kāds nav nodarbojies ar odometra rādījumu viltošanu, mašīna ir noripojusi distanci, kas atbilst sākotnējam testam, kurā rūpnīcas darbinieki pārbauda, vai viss saskrūvēts kā nākas un auto strādā kā paredzēts.

FOTO: Vida Press/Rex Features