Volvo Cars 23. aprīlī Pekinas auto izstādē prezentēja S90 Ambience Concept – sensoro sistēmu, kas sinhronizē vizuālos, skaņas un smaržas iespaidus, lai radītu nebijušu komforta un greznības sajūtu automobiļa salonā.

S90 Ambience Concept ir veidots uz Volvo S90 Excellence trīsvietīgā biznesa sedana bāzes, un tā

uzmanības centrā ir šofera vadītā automobiļa aizmugures sēdeklī sēdošie pasažieri.

18 Foto
Volvo S90 Ambience Concept

Šie pasažieri var individuāli pielāgot automobilī valdošo atmosfēru, ar intuitīvās viedtālruņa lietotnes palīdzību izvēloties vienu no septiņām vizuālajām tēmām, kas sinhronizētas ar audio un smaržu.

«Ambience Concept rada būtiski jaunu greznības sajūtu, kas ir pārāka par materiālu izvēli. Tā piedāvā automobili, kas harmoniski iedarbojas uz cilvēka sajūtām,» stāsta Volvo Cars dizaina vadītājs Robins Peidžs. «Sistēma iepazīst cilvēku sajūtas automobilī un sniedz tiem iespēju pašiem ietekmēt savu noskaņojumu un labsajūtu.»

Skatīties video
Volvo S90 Ambience Concept

Vizuālais elements pārveido automobiļa griestu izskatu atbilstoši izvēlētajai tēmai.

Tiek piedāvātas Northern Lights (Ziemeļblāzma), Scandinavian Forest (Skandināvijas mežs), Swan Lake (Gulbju ezers), Archipelago (Arhipelāgs) un Rain (Lietus) tēmas, un katrai no tām tiek piedāvātas dažādas noskaņu pakāpes – no nomierinošas līdz uzmundrinošai. Tiek piedāvāta arī Nocturnal (Naksnīgā) tēma atpūtai un Freedom (Brīvība), kas sniedz svaigu un možuma pilnu enerģijas lādiņu.

FOTO: Volvo

Sinhronizētās audio skaņas tiek atskaņotas automobiļa Bowers and Wilkins premium klases skaņas sistēmā, kas aprīkota arī ar maziem skaļrunīšiem galvas atbalstos, lai radītu visaptverošu skaņas baudījumu. Katrai tēmai ir pieskaņots

viens no četriem mūsu patentētajiem, Byredo radītajiem aromātiem, kas vienlaikus izplūst no speciāla portāla centrālajā konsolē.

FOTO: Volvo

Lai gan S90 Ambience sistēma tiek izlaista tikai kā koncepts,

Volvo Cars gatavojas nākotnē padarīt to pieejamu S90 Excellence sērijveida automobiļos,

lai uzlabotu savu Excellence piedāvājumu, jo īpaši Ķīnā.

2017. gadā Volvo pirmoreiz pārdeva Ķīnā vairāk nekā 100 000 automobiļus, kas bija nozīmīgs ieguldījums, lai uzņēmums jau ceturto gadu pēc kārtas sasniegtu rekordaugstus pārdošanas rādītājus.

Ķīna ir Volvo Cars lielākais vienas valsts tirgus, un to pamatā veido Volvo S90.

FOTO: Volvo

«Ambience Concept tika izstrādāts galvenokārt Ķīnas tirgum, lai sniegtu patīkamu kontrastu šīs valsts dažkārt haotiskajai lielpilsētu videi,» paskaidro Volvo Cars Īpašo automobiļu departamenta vecākais komerciālo produktu vadītājs Martins Andersons, kurš ir atbildīgs par Excellence sēriju. «S90 Ambience Concept nostiprinās mūsu premium zīmola vērtības šajā svarīgajā reģionā.»