Par to, ka BMW izlaidīs par X5 un X6 lielāku apvidnieku, tiek runāts jau sen, turklāt kompānija pati to oficiāli jau ir apstiprinājusi. To, ka tā nav bijusi tukša runāšana, BMW apliecinājuši ar Concept X7 iPerformance, kas ir X7 prototips un pasaules pirmizrādi piedzīvoja Frankfurtes auto šovā.

Masīvajam konceptauto, kura riteņu bāze ir 3,10 metri, bet virsbūves kopējais garums pārsniedz 5 metrus (5020 mm), ir sešas atsevišķas un nodalītas sēdvietas un hibrīddzinējs. Kādi agregāti to veido vai potenciāli veidos, netiek atklāts.

Konceptauto cēli stāv uz 23 collu riteņiem, ceļu tumsā izgaismo lāzergaismas, bet uz zvaigznēm var lūkoties caur plašu stikla jumtu.

Aiz stūres atrodas digitāls instrumentu paneļa ekrāns ar 12,3 collu diagonāli, bet izklaides, informācijas gūšanas vai darba nolūkos izmantojama savstarpēji vienota multimediju sistēma priekšā un vidējā sēdekļu rindā, kuras neatņemama sastāvdaļa ir skārienekrāni ar žestu atpazīšanas tehnoloģiju.

30 Foto
BMW Concept X7 iPerformance

Tā dod iespēju pasažieriem ar vienu rokas kustību uz blakus planšeti pārsūtīt kādu interesantu rakstu, adresi no e-pasta vai skaņdarbu taisnā ceļā nosūtīt attiecīgi uz navigācijas vai audio sistēmu.

Pastāv uzskats, ka BMW X7 tiks piedāvāts vairākās versijās.

Gan tādā, kāda redzama attēlos un video ar četriem atsevišķiem sēdekļiem otrajā un trešajā rindā, gan arī ar septiņām sēdvietām, tātad viengabala dīvānu vidējā rindā.

Par dzinēju gammu pagaidām var izteikt tikai minējumus. Taču visticamāk to veidos sešu, un astoņu cilindru motori, kā arī hibrīddzinējs, kādu patlaban uzstāda 7.sērijai, kur tas attīsta 326 ZS. Kas zina, varbūt X7 būs arī V12 modifikācija.

Vairāk skaidrības par X7 un tā saturu būs 2018.gadā, kad Spartanburgas rūpnīcā, ASV, sāksies tā ražošana.

FOTO: BMW