Frankfurtes starptautiskajā automobiļu izstādē, kas durvis vērs nākamnedēļ, Honda publiski parādīs CR-V Hybrid prototipu.

Tas būs zīmola pirmais elektrificētais SUV, ko vēlāk varēs iegādāties Eiropā, turklāt demonstrēs izmaiņas dizainā, kas skars arī pārējos Eiropas specifikācijas CR-V. Honda norāda, ka pamatā

dizaineri ir centušies panākt līdzsvaru starp eleganci un atlētiskumu

ar šaurākiem priekšējiem jumta balstiem, paplatinātu vidusdaļu, lielākiem riteņiem un asākām kontūrām. Mašīnas degungalu tikmēr rotā zīmola jaunākajiem modeļiem raksturīgie sejas vaibsti un lukturu grafika.

4 Foto
Honda CR-V Hybrid prototips

Uz priekšu šo auto dzen i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) sistēma, ko veido 2 litru Atkinsona cikla benzīna motors un elektromotors. Konceptautomobilim nav tradicionālās pārnesumkārbas; visas dzinēja kustīgās daļas savieno viens fiksēts pārnesums, kas savukārt nodrošina vienmērīgu vilkmes pārnesi. Vadītājam arī nav nepieciešams izvēlēties starp ierastajiem hibrīdsistēmas darbības režīmiem EV Drive, Hybrid Drive un Engine Drive, jo i-MMD ir pietiekami gudrs, lai patstāvīgi prastu noteikt, kā benzīnu tērēt visefektīvāk.

Var piebilst, ka 2018.gada CR-V būs pieejams arī ar Honda izstrādāto 1.5 litru VTEC TURBO benzīna motoru. To varēs izvēlēties kombinācijā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai arī bezpakāpju variatoru.

Dīzeļdzinējus 2018.gada CR-V modelim Honda Eiropas tirgos vairs nepiedāvās.

FOTO: Honda